Villkoren gäller för samtliga bolag och ska godkännas vid medlemskap.
För att bli medlem i Proffsklubben behöver företaget ha ett befintligt kundkonto hos något av våra dotterbolag.
Firmatecknaren godkänner erbjudandet och får inloggningsuppgifter, blir ansvarig för medlemskontot i Proffsklubben eller utser en annan företrädare.
Medlemmar samlar poäng genom köp enligt varje bolags kriterier, och genom deltagande i aktiviteter t.ex. genom att svara på en kundundersökning. Dessutom kan kund tjäna poäng genom samarbetspartners men dessa poäng kan inte användas till kreditnotor – endast prylar i premieshopen.
Poängen beräknas från den 1a i nästkommande månad efter att medlemskapet godkänts.
Poäng uppdateras månadsvis och kan användas i premieshopen eller omvandlas till kreditfaktura (förutom partnerpoäng). Poäng kan kombineras med pengar via kortbetalning.
Poängen gäller i 36 månader och tillhör alltid ditt företag. De kan inte överlåtas till tredje part.
Medlem kommer att få meddelande om att poäng är på väg att förfalla.
Kreditfaktura kan tas ut i det bolag där kunden har poäng.
Medlemskap kan sägas upp genom att kontakta kundservice eller kundansvarig. Vid eventuella avtalsbrott har vi rätt att omedelbart avsluta medlemskapet och stänga av tillgången till kundklubbsportalen.